Tuesday 12 July 2011

Dying Hurt'' true hurt''

orng kata setiap perkara tentu ada perubahan, xkira cepat atau lmbat.....
tp aku dh tempuh bnda nie lama......sejak dulu....
aku ingat akan ada perubahan............tp masih sama...........masih berlaku...
apa salah aku...........aku still jd yg diabaikan..........yg disakiti.......
aku nie manusia juga..........ada hati gn perasaan..........
kalu aku nie bukan apa yg dieorng mahukan..........kenapa dieorng x ckp ja....
kenapa dieorng msih wat aku sakit..........
aku dh puas menagis...........terlalu puas.....sampai dh xtahu nk ckp apa........
tiap2 benda yg dh berlaku.....aku x pernah lupa........aku simpan bnda 2 semua dlm otak aku.....
pernah smpai satu tahap aku dh give up........
tp kenapa aku masih hoping.......dan harapan aku x pernah nk ilang.....dan aku still boleh bersabar untill skrng..............walaupon apa yg aku rasa benda 2 betul2 sakit......
tp aku masih duduk kat situ dn terus 2gu.............
pernah satu hari 2 aku terpikir.............sapa aku dlm hati dieorng?????.......
kalu aku betul2 x diperlukan.............dan kalu benda nie masih x berubah......
satu hari nnti aku yg akan PERGI...
itu harapan last aku.....

No comments:

Post a Comment